من از بزرگی اسنفا میدم آقااااااااااااااااااا
 
درباره وبلاگ


من اینجادلم میخوادبادنیای بی رحم دردودل کنم شمام همکاری کنید... ممنون
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 41181
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1



Untitled Document

دریافت کد خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

Blog Icons Random Icons Random Icons
درد و دلهایی با دنیا2
فقط برای درد و دل کردن با دنیا




بدین وسیله من رسماٌ از بزرگسالی استعفا می دهم و مسولیتهای یک کودک هشت ساله را قبول می کنم...می خواهم به یک ساندویچ فروشی بروم و فکر کنم که آنجا یک رستوران پنج ستاره است.می خواهم فکرکنم شکلات از پول بهتر است،چون می توانم آن را بخورم!می خواهم زیر یک درخت بلوط بزرگ بنشینم و با دوستانم بستنی بخورم می خواهم درون یک چاله آب بازی کنم و بادبادک خود را در هوا پرواز دهم میخواهم به گذشته برگردم،وقتی همه چیز ساده بود،وقتی داشتم رنگها را،جدول ضرب و شعرهای کودکانه را یاد می گرفتم،وقتی نمی دانستم که چه چیزهایی نمی دانم و هیچ اهمیتی هم نمی دادم.می خواهم ایمان داشته باشم که هر چیزی ممکن است و می خواهم که ار پیچیدگی های دنیا بی چیز باشم.می خواهم دوباره به زندگی ساده خود برگردم،نمی خواهم رندگی من پر شود از کوهی مدارک اداری،خبرهای ناراحت کننده،صورتحساب جریمه و...می خواهم به نیروی لبخند ایمان داشته باشم،به یک کلمه محبت آمیز،به عدالت،به صلح،به فرشتگان،به باران...این دسته چک من،کلید ماشین،کارت اعتباری و بقیه مدارک،مال شما،من رسماٌ از بزرگسالی استعفا می دهم.


نظرات شما عزیزان:

(فیسبوک آبی)BAT
ساعت20:55---25 آبان 1391
لایک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, :: 15:0 ::  نويسنده : صبا جهانگیریان